معرفی یک بازی پرهیجان | پلیس کوچک «Little Singham»
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۸۹
  • /
  • ۰۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰

معرفی یک بازی پرهیجان | پلیس کوچک «Little Singham»

در این بازی شما در نقش پلیسی خواهید بود که باید خلافکاران فراری را به دام بیندازد. Little Singham یک بازی جذاب و پرهیجان است.

در این بازی شما در نقش پلیسی خواهید بود که باید خلافکاران فراری را به دام بیندازد. Little Singham یک بازی جذاب و پرهیجان است که شما را در نقش یک پلیس کم‌سن‌وسال به نام سینگهام قرار می‌دهد و باید خلافکارانی را که از زندان شهر فرار کرده‌اند دستگیر کنید.

در طول بازی، شخصیت اصلی بازی به ‌صورت خودکار در یک مسیر مستقیم شروع به حرکت می‌کند و شما فقط باید با چپ و راست رفتن، غلتیدن یا پریدن، از برخورد با موانع جلوگیری کنید.

هرچه به مرحله‌های بالاتر بازی می‌روید، مانع‌های بیشتری در مسیرتان قرار می‌گیرند و کار شما برای تمام کردن راه و به دام انداختن مجرم‌ها سخت‌تر می‌شود.

هم‌چنین در طول مسیر بازی، سکه‌هایی وجود دارند که با دریافت آن‌ها می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید، آیتم‌هایی که هرچه به مرحله‌های بالاتر می‌روید، با توجه به سخت‌تر شدن مسیر بازی، برای عبور از راه‌های مختلف به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

علاوه بر سکه‌ها آیتم‌های در طول مسیر بازی وجود دارند که به کمک شما می‌آیند. برای نمونه، آهن‌ربا که سکه‌ها را از همه جذب می‌کند یا لباس ضدگلوله که برای مدتی موانع را بی‌اثر می‌کند.

در مجموع، بازی Little Singham یک اثر پرهیجان است که می‌تواند تا مدت‌های زیادی شما را سرگرم کند.
بازی کنید و مجرمان فراری را پشت میله‌های زندان برگردانید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.